Maak kennis met ons team

CK-Motion bestaat uit een klein kernteam van bevlogen professionals. Voor specifieke interventies en vraagstukken werken we samen met specialisten en wetenschappers op het gebied van o.a. (online) Marketing, Learning & Development, Psychologie, Coaching en Communicatie.


Optimaal samenwerken voor en met onze klanten
Onderscheidend vermogen is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Dat vraagt om samenwerkingsverbanden die flexibel en dynamisch zijn. CK-Motion werkt daarom samen met andere organisaties en business partners. In een open verbinding met onze omgeving kunnen wij effectief werken, vanuit de steeds wisselende vereisten van deze tijd. In verschillende vormen, samenstellingen en structuren. Zo blijven we aangesloten, inspireren we elkaar en hebben we altijd optimale fit voor onze opdrachtgevers.

 

Over Christiaan Knopper

Christiaan is de oprichter, eigenaar en drijvende kracht achter CK-Motion. Hij heeft in uiteenlopende branches gewerkt. Van verkoper tot general manager. Hiermee heeft hij ervaring opgedaan met alle operationele, tactische en strategische (commerciële) aspecten en kent de 'in- en outs' tot in detail. Hij is een pragmaticus die tot op de dag van vandaag midden in speelveld staat. Zijn overtuigingskracht en trainer-skills gebruikt hij effectief om het vertrouwen en respect van anderen te winnen. Christiaan is gericht op resultaat en kan op het gebied van teambuilding het verschil maken.

Naast zijn grote praktische ervaring beschikt hij over een ruime theoretische achtergrond. Een 'leven lang leren' is op zijn lijf geschreven. In 2018 behaalde hij nog zijn MBA in Cambridge. Deze combinatie van theorie en praktijk zet hij al ruim 15 jaar succesvol in bij zijn  trainingen en interim opdrachten. Daarnaast is hij als auteur, docent en examinator verbonden aan verschillende opleidingsinstituten.

 

              

  

                 

Ons Netwerk

Wim van der Mark

Als schrijftrainer helpt Wim om je teksten zo te schrijven dat je klant wel leest. En daarna ook nog reageert. Zorg dat je lezer direct ziet dat je zijn behoefte begrijpt. Doe daarna een glasheldere belofte. Elke belofte vraagt om bewijs, anders gebeurt er nog niets. Stop met schrijven hoe goed je bent. Het helpt niet. Wim is trainer spreker en auteur van boeken over de psychologie van tekst.

https://dialoogtrainers.nl

Kevin Hoogland

Kevin is Brand en Marketing strateeg. Hij zag het vanaf het eerste begin de enorme potentie van internet en benut de mogelijkheden tot de dag van vandaag. Hij gelooft in een gebalanceerde samenleving en dat goed opgelijnde business en mensen de catalysator zjn om dit mogelijk te maken. Het is zijn passie om zakelijke proposities, unieke product/markt combinaties, resonerende merken en boeiende communicatie te ontwikkelen.

https://www.linkedin.com/in/kevinhoogland/

Gaby Dam

Ondernemers, bedrijven en instellingen effectief en creatief laten communiceren, dat is mijn vak. Ik adviseer, ontwerp, schrijf en realiseer. Dat doe ik met zo'n 30 jaar ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creatie en altijd met de handen uit de mouwen. Maar vooral: vanuit de mogelijkheden van de klant. Zo creëer ik strategische, creatieve en goed uitvoerbare oplossingen voor uiteenlopende communicatievraagstukken.

https://gabydam.nl/

Edo van der Zouwen

Edo is onderzoeker van klantwensen. Zijn expertisegebieden zijn klantbeleving, klanttevredenheid, (digitale) dienstverlening. Zijn missie: het klantgerichter en duurzamer maken van organisaties. Daarbij laat hij geen middel onbenut om de mening van klanten en hun Customer Journeys in kaart te brengen. Hij doet dit voor B2B dienstverleners en overheid. Je mag hem ook wakker maken voor data science, scrum (product owner), project management en marketing.

https://www.mindful.nl/

Arjan de Grijs MBA

Als HR directeur bij beursgenoteerde organisaties stond hij aan het roer van grote internationale teams. Hier ontwikkelde en implementeerde hij diverse leiderschapstrajecten. Programma's die leiders: a) bewust maken van de impact van de bedrijfsstrategie op hun team, b) houvast te geven hoe deze strategische doelen te vertalen naar uitvoerbare doelstellingen en c) de focus te leggen op de realisatie. Samen met Christiaan is hij initiatiefnemer van de Fles van Klein.

http://thestrategyfactory.nl/

Een greep uit onze opdrachtgevers

cms/images/customers/Ball.png
cms/images/customers/Eneco_logo.png
cms/images/customers/ICM-logo-z-pay-off-370x211.png
cms/images/customers/Logo-Oranjedak.png
cms/images/customers/Van_Duijnen_transparent.png
cms/images/customers/dentaid-logo-imatge-gran.png
cms/images/customers/eight-lakes-logo-complete.png
cms/images/customers/joulz.png
cms/images/customers/logo-Dolmans-nieuw.png
cms/images/customers/sponsor-livewords.png
cms/images/customers/telecom_PNG.png
cms/images/customers/van-duynen.png
cms/images/customers/vomi.png